.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو بازیکن امید نساجی مورد توجه جلالی قرار گرفتند
مربی نساجی گفت: دو بازیکن از تیم امید نساجی با جلب نظر مجید جلالی، تیم بزرگسالان را همراهی خواهند کرد.

به گزارش شمال نیوز، فرهاد کوچکزاده مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه جلالی همواره در دوران مربیگری نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان داشته‌اند، گفت: با دستور او چند بازیکن از تیم امید در تمرین بزرگسالان شرکت کردند که در حال حاضر ۲ بازیکن مد نظر قرار گرفته و از این پس با ما همراه خواهند بود.

 

او با اشاره به اینکه این روند ادامه خواهد داشت و شرایطی را به‌وجود می‌آوریم تا آقای جلالی نفرات نخبه تیم‌های پایه را ببیند، افزود: مازندران سرشار از استعداد‌های فوتبالی است و بدون شک توجه اساسی به این بخش، نساجی را تا سال‌ها بی‌نیاز خواهد کرد.

 

مربی نساجی مازندران گفت: مدیران باشگاه و کادر فنی بیکار ننشسته و درحال بررسی وضعیت تیم و ترمیم آن در ادامه بازی‌ها هستند و حتماً در نیم‌فصل دوم شرایط نساجی را بهبود می‌بخشیم.

 

کوچکزاده با اعلام اینکه در زمان کوتاهی که مجید جلالی به‌عنوان سرمربی جدید نساجی معرفی شده، سعی بر این بوده که با تغییر شرایط روحی و روانی تیم را به آمادگی لازم برساند، ادامه داد: بازیکنان ما در بازی با شهرخودرو هرچند نتوانستند نتیجه خوبی بگیرند، اما در نیمه دوم نشان دادند که توان جنگیدن را دارند و ابایی از حریف ندارند. این یعنی تیم درحال بازیابی حس خودباوری خود است و اگر همین روند ادامه پیدا کند، می‌توانیم تیم را از زیر فشار ذهنی درآوریم.

 

او با تاکید بر اینکه فهم و درک فوتبالی هواداران نساجی زبانزد است، افزود: آن‌ها در هر شرایطی هدف‌شان خیر و صلاح باشگاه است و باید به هواداران احترام گذاشت، از پیر و جوان از وضعیت ما آگاه هستند، اما خواهش ما این است تا اینجای لیگ آرامش خود را حفظ کرده‌اند، در ۳ بازی حساس تا نیم‌فصل نیز ما را یاری کنند تا بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.